Afscheid - Reisverslag uit Bethlehem, Palestina van Jennie Hubers - WaarBenJij.nu Afscheid - Reisverslag uit Bethlehem, Palestina van Jennie Hubers - WaarBenJij.nu

Afscheid

Door: Evelien en Jennie

Blijf op de hoogte en volg Jennie

06 Maart 2015 | Palestina, Bethlehem

Lieve allemaal,

Nu weer een berichtje vanuit het koude Holland. De reis is ten einde.

We kunnen terugkijken op een bijzondere en mooie tijd! Dinsdag is een lange reisdag geweest. Het was moeilijk om door de douane heen te komen. Het lijkt erop dat het moeilijker wordt naar mate je vaker komt. Het koste ons ruim 1,5 uur om door de controles heen te komen. Maar gelukkig verliep alles verder voorspoedig. S Avonds kwamen we laat aan op Schiphol.

Het was vreemd om weer op Hollandse bodem te staan. Het was vooral ook koud! Maar nu het leven weer z’n gewone gangetje gaat, is het ook weer goed. De herinneringen blijven en daarmee ook de hoop op nieuwe mogelijkheden. InsAllah, zeggen ze dan in Bethlehem. Zo de Heere wil!

Vandaag werden we nog weer gewezen op een tekstgedeelte uit de Bijbel, waarin de belofte doorklinkt voor Israël. Jeremia 23: 7 en 8! Daarom, ziet, de dagen komen spreekt de HEERE, dat zij niet meer zullen zeggen: zo waarachtig als de HEERE leeft, Die de kinderen Israëls uit Egypteland heeft opgevoerd. Maar: Zo waarachtig als De HEERE leeft, Die het zaad van het huis Israëls heeft opgevoerd en Die het aangebracht heeft uit het land van het noorden en uit als de landen waarheen Ik ze gedreven had! Want zij zullen wonen in hun land. En Ik zal in het midden van hen wonen!
Een rijke belofte! En het belangrijkste is dat ook wij geestelijk bij Israël mogen horen!

We hopen snel nog wat foto’s te plaatsen.! Het is een hele klus om ze uit te zoeken!

Allemaal heel hartelijk dank voor het volgen van onze weblog en het meeleven!

Een lieve groet,

Evelien en Jennie