In een notedop - Reisverslag uit Nazareth, Israel van Jennie Hubers - WaarBenJij.nu In een notedop - Reisverslag uit Nazareth, Israel van Jennie Hubers - WaarBenJij.nu

In een notedop

Door: Jennie en Evelien

Blijf op de hoogte en volg Jennie

25 Februari 2015 | Israel, Nazareth

Lieve allemaal,

Hier zijn we weer om jullie even bij te praten over de laatste ontwikkelingen. We hadden het zaterdag willen doen maar helaas liet internet dit niet toe. Elke dag beginnen we bijna hetzelfde met pita, labani en za'atar. Kom aub langs om het te proberen. Daarna hebben we verschillende kerken bezocht. De cultuur en de sfeer geproefd van Nazareth. We hebben veel gewandeld.

Na een verkwikkende nacht hebben we weer heerlijk ontbeten, waarna we een kerkdienst hebben bezocht. 's middags hebben we een wandeling door Nazareth gemaakt en gezien hoe rustig het is op zondag. Hier zou Nederland en voorbeeld aan kunnen nemen. 's avonds hebben wij een Nederlandse preek meegeluisterd. Wat gaat de tijd toch snel ;-)

Ook vandaag hebben we een mooie dag gehad! Vanochtend op tijd op gestaan en een bezoek gebracht aan onze vriend Vadim. Een heerlijk ouderwets bakje cappuccino!
Ook hebben we even geshopt! Het leuke was dat we de kleding meekregen zonder te hoeven betalen!
Ook dat is een ervaring. Wat `vrienden` voor je over hebben. Soms lijkt het in onze ogen teveel!

Vanmiddag hebben we een bezoek gebracht aan Nazareth Village. Een stukje Nazareth uit de tijd waarin de Heere Jezus leefde. Het mooie was vooral dat je daar het echte bijbelse verhaal mag horen!

Voor nu zijn we uitgenodigd bij vrienden om de maaltijd te gebruiken. Echt homemade, dus echt Arabisch!
Morgenochtend zullen we DV al vroeg vertrekken naar Bethlehem (thuis)!

Allemaal weer het beste toegewenst!
We hopen snel tot horens!

Liefs,
ons

• 25 Februari 2015 - 18:32

Lea Van Den N:

Dag Jennie,

Weer super naar je zin he?
    Leuk weer je reisverhalen te horen!
    Jij moet nog maar eens een boek gaan schrijven.
    Je verhalen zijn zo leuk om te lezen !
    Hart.gr van ons

• 25 Februari 2015 - 19:10

Mariëlle:

He Jennie!

Leuk om weer wat te lezen zeg, mooi om te lezen dat alles zo goed gaat en jullie het naar je zin hebben. Had niet anders verwacht hoor, haha! Brrrr, van dat eten moet je toch wel houden hoor lijkt me. Doe mij maar gewoon af en toe vaste prik menu wanneer we terug rijden van koor....haha! Fijne dagen nog meid!

Liefs

• 02 Maart 2015 - 17:43

Martha:

leuk joh!!!
    maak er nog leuke dagen van!!

xx mart